Протягом квітня практичним психологом школи Бельмегою О. В. було проведено психодіагностичну роботу з дошкільниками щодо готовності їх до навчання в школі за методиками Д. Б. Ельконіна «Графічний диктант» та «Будиночок». В результаті визначено середній рівень готовності дітей. 

Для учнів 5-9 класів прочитано лекцію на тему: «Вплив телебачення та Інтернету на моральне та фізичне здоровя дітей».

Проведено дослідження рівня пізнавальних процесів учнів за тестом «Вивчення рівня пізнавальної активності учнів» (Б. Пашнев).

Для девятокласників проведено профорієнтаційне заняття з метою допомоги у виборі професії.

У травні здійснено психодіагностичну роботу з учнями початкових класів за допомогою проективних методик «Мій настрій», «Моя сім’я» (малюнок).

Планується проведення корекційних занять з молодшими школярами.

 

Щоденно проводить консультаційна робота з педагогами, батьками, та учнями школи за запитом; розвивальні заняття та різні форми роботи з обдарованими та здібними дітьми. Підтримуються зв’язки з громадськістю: здійснюється співпраця зі службою у справах дітей Верховинської районної державної адміністрації; відділом освіти ВРДА, а саме: методистом практичних психологів та соціальних педагогів районного методичного кабінету Юр’євою Н. Ю.