Протягом квітня практичним психологом школи Бельмегою О. В. було проведено психодіагностичну роботу з дошкільниками щодо готовності їх до навчання в школі за методиками Д. Б. Ельконіна «Графічний диктант» та «Будиночок». В результаті визначено середній рівень готовності дітей.
Для учнів 5-9 класів прочитано лекцію на тему: «Вплив телебачення та Інтернету на моральне та фізичне здоров’я дітей».
Проведено дослідження рівня пізнавальних процесів учнів за тестом «Вивчення рівня пізнавальної активності учнів» (Б. Пашнев).
Для дев’ятокласників проведено профорієнтаційне заняття з метою допомоги у виборі професії.
У травні здійснено психодіагностичну роботу з учнями початкових класів за допомогою проективних методик «Мій настрій», «Моя сім’я» (малюнок).
Планується проведення корекційних занять з молодшими школярами.
Щоденно проводить консультаційна робота з педагогами, батьками, та учнями школи за запитом; розвивальні заняття та різні форми роботи з обдарованими та здібними дітьми. Підтримуються зв’язки з громадськістю: здійснюється співпраця зі службою у справах дітей Верховинської районної державної адміністрації; відділом освіти ВРДА, а саме: методистом практичних психологів та соціальних педагогів районного методичного кабінету Юр’євою Н. Ю.